Wednesday, 27 November 2013

^_____^

Salam'Alaykum.

abang-abang, kakak-kakak, adik-adik, makcik pakcik semua sihat? Alhamdulillah. Syukur yee.

Hee, kemunculannye ambe kat sini untuk menghilangkan  kebosangan ambe ni. nak menulis mencoret bermadah berpujangga kat sini. *boleh tunjuk kt anak cucu nanti* hehee.

Ok. hari ni 27hb November 2013. makin hari makin beranjak usia. makin banyak salah silap yg ambe  TERlakukan. Mama, abah, adik, saudara, si comel, sahabat, kawan, n sesiapa sahaja sekalipun. tegurlah diri ini andai ku tersalah langkah. bimbinglah ku ke jalan yg benar. ku mohon.

Lama ambe menyepi. kan? Bukan sengaja. namun ada sbb yg tak dpt ambe nak elakkan. Pelbagai keadaan yg ambe hadapi sepanjang ambe diamkan diri tu. ada suka. ada sebaliknya. itulah lumrah kehidupan.

Dalam kebosangan ambe ni, ambe TERjumpa balik buku pemberian org yg paling ambe sayang.. iaitu..mama dgn abah ambe..hehe..nak tahu buku apa? ' motivasi untuk jadi wanita paling bahagia'. sejujurnyaa..ambe suka buku tu. macam-macam motivasi utk diri kita. ^^ Terimakasih sayang ;)

Dan ambe jugak nak ucapkan bebanyak terima kasih utk si comel ambe sbb hadiahkan novel 'ayat-ayat cinta' tu. ambe pun taktahu mana dia cari. sedangkan ambe cari dah bertahun pun tak jumpa-jumpa. hihi ^^ terima kasih jugak utk novel extra tu. Thanks a lot.

Untuk family tercinta tersayang terindu terkasih dan segala ter ter ter lagi, ambe sayang kalian. buat si comel ambe yg jauh di sinun, semoga segalanya baik baik sahaja. Selamat menjalankan tugas! ;)

Lots of love,
Tyen

No comments:

Post a Comment