Thursday, 6 June 2013

Semoga Berjaya!

Assalamualaikum. Alhamdulillah. hari ni dah 6 Jun 2013 . dah 27 Rejab pun . insyaAllah , dalam sebulan lebih lg Ramadhan akn tiba . Harap kita semua sempat menyambut Ramadhan pd tahun ni . Walaupun masa Ramadhan nnt Mr.Hitler a.k.a Incik Abg dah kena pergi training dekat Lumut,Perak selama sebulan. Taktahu la dapat berhubung macam biasa ke tak . Katanya tak boleh . Hmm , harap segalanya baik-baik saja . Jaga diri . Jangan lupakan kita kat sini tau ^_^ sebulan je tuu . kita tunggu ok . *ok.pujuk hati. hehee. walaupun ni dugaan pertama untuk kita nak kena tempuhi. sebulan tanpa berhubung! tak pernah lg sebelum ni . Hmm . :) InsyaAllah. kita kuat kan ? ;) Isnin depan pun dah mula dgn final exam dia. buat yg terbaik ok. :) Dekan tauu? ;) harap sangat dia dapat balik cuti raya nanti. Doakan yg terbaik utk kita jugak eh? Dah bergelar pelajar sekolah semula ni . STPM ! insyaAllah , akan buat yg terbaik. Sentiasa doakan yg terbaik. I wish you goodluck in your final exam . Do all the best . Don't stress . May Allah bless . Study smart . Pray hard . may Allah reward . InsyaAllah . Semoga kita berjaya di dunia dan di akhirat sana . Salam rindu . Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment