Friday, 12 April 2013

Untittle

Salam'alaykum ..


lama tak hapdet belog ni kan ? sibukk banyak sikit skrg . hehee . oksigen - oksigen . *gaya mintak pnampar*  hawhawhaw .

ehem-ehem.. heyy youu.. sihat tak? hehee. *gedikss* syukurlah kalau sihat. Alhamdulillah. Ucaplah syukur kpd Maha Penyanyang Maha Pemurah lg Maha Pengasihani.. Alhamdulillah..

Dah bersedia ke nak dengar bebelanku ni ? hehee. panjang berjela-jela-jela-jela-jela ni.. hahahaa. *hiperbola* yaa, ku sedarrr tentang hakikat itu :p ada ku kisah ? heheee. bergurau+melawak jee. jangan jangan ada yg terasa hati pulak yee..sayang kalian , eh eh , sayang dia ajaa  :*

Sementara menunngu Encikss Abg a.k.a.Mr. Hitler ada hal ptg ni , sempat lg buat lawatan sambil ronda-ronda kat belog ni . kerinduan ku makin mggila tatkala rindukan dia. belog ni . hehe . Dah taktahu nak buat apa lg , hapdet jelaa belog oh belog ni . nak tidur pun , bantal dh menyampah+meluat bosan tengok muka aku . huhuu :( *sedisss . hee . takda-takda. :D

 Hmm..2 hari lepas aku pergi latihan kereta . Nak ' P ' . nak ' P ' . hihi . lama lg gaya . sibuk dgn kerja skrg :(
terkejut aku cikgu ajk keluar jalan raya . saba-saba. rilexx. buat muka cool. dalam hati? hanya tuhan yg tahu. huhuhu.

Tengah syok-syok drive , ada trailer and bus duk ikut belakang . lahai , tak suka ! tak suka ! :( *gelabah biawak aku . hahaa . saba tyra saba . buat cool . mengucap tyra mengucap . istighfar . :) *Astahgfirullahalazim . tenang . segalanya beres . segalanya setel . sambil2 tu pujuk cikgu jugak , nak test cepat-cepat . nak jumpa abg pakcik JPJ cepat-cepat. nak lesen tu cepat-cepat.


*dalam rancak menaip ni , cikgu kt ikmp sana text mintak ke sana utk teruskan latihan . nak cepat kan ? hihi . jom jom . nanti sambung lg . jumpa lg . Assalamualaikum :) take care . Missyouuuu :")

No comments:

Post a Comment